Cél a maraton

"Ha csak futni akarsz, fuss egy mérföldet. De ha egy másik világot akarsz megismerni, fuss egy maratont.” (Emil Zatopek, olimpiai bajnok hosszútávfutó) 2012 őszén elhatároztam hogy lefutom a 2013 októberi SPAR maratont. A blogomban dokumentálom az edzéstervem futásait, valamint a hosszú felkészülés testi/lelki vívódása it.

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2013.06.23

2013.06.24. 20:53 joebacsi

2013.06.23    Fut a Vác 6 km


http://connect.garmin.com:80/activity/embed/331903085

Eljött a verseny napja. Reggel még felhős volt az idő, és egészen kellemes a hőmérséklet. A verseny rajtja előtt 5 perccel kisütött a nap és kezdett perzselő lenni. Azért nem volt olyan durva mint a hét megelőző napjain, de nehezebbé tette a futást. Nagy tempót diktáltam végig  a versenyen. 5 perc és az alatti kilométereket futottam. A végére kezdett elfogyni a szufla, de nem volt gond. Az 5 km-es rekordomat is megdöntöttem: 24:33 az új PB.

Távolság: 6,35 km
Idő: 31:37
Átl. tempó: 4:59 p/km
Magasságnövekedés: 34 m
Kalória: 557 C

A hivatalos eredményem: 94. ,nettó 31:17. (304 indulóból.) Kicsit csalódott vagyok. Olyan jól ment, azt hittem sokkal jobb helyezést fogok elérni. Igaz, hogy megint maradt bennem egy csomó tartalék, mert a maratoni felkészülés miatt egyik versenyen sem futom ki magamból a maximumot. Akkor nem bírnám a következő heti edzéseket. Az viszont nagyon érdekes, hogy milyen sok jó futó van Vácon és környékén. Sokan futották 30 perc alatt a 6 km-t.

Ezúton is szeretném megköszönni a rendezőknek a szuper versenyt. Minden tökéletesen működött aminek egy ilyen versenyen működnie kell. Ilyen keveset sehol sem vártam még rajtszám kiadásra! Frissítő pont a megfelelő helyen féltávon, gondolva a kezdőbb futókra is (vagy aki nem bírja a meleget). A befutónál friss hideg víz, tea, csoki szelet. Tűzoltó autó porlasztott vízsugárral a megfáradt beérkező futóknak. Percekig tudtam volna állni a vízpermetben - nagyon jól esett -, de nem akartam szét áztatni a cipőm. Szerintem kiemelkedő rendezés volt, elismerésem a szervezőknek.

Ezért a versenyért viszont beáldoztam (először és utoljára) a hétvégi hosszú futást (22 km). Nem bántam meg. Jövő hét végén úgyis vár rám Gödöllőn a terep félmaraton verseny. A jövő heti terv: 10, 10(8*0.5), 21.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celamaraton.blog.hu/api/trackback/id/tr575374986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása