Cél a maraton

"Ha csak futni akarsz, fuss egy mérföldet. De ha egy másik világot akarsz megismerni, fuss egy maratont.” (Emil Zatopek, olimpiai bajnok hosszútávfutó) 2012 őszén elhatároztam hogy lefutom a 2013 októberi SPAR maratont. A blogomban dokumentálom az edzéstervem futásait, valamint a hosszú felkészülés testi/lelki vívódása it.

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2013.05.28

2013.05.28. 22:47 joebacsi

2013.05.28    10 km


http://connect.garmin.com:80/activity/embed/319444728

A mai 10 km teljesen rutin futás volt. Igaz, hogy a hétvégi terep versenytől még kissé fáradtak az izmaim, de semmi gondot nem okozott 6 perc/km tempóban. Nyugisan de biztosan. Tervezett maratoni tempóban.

A mai napon a terheléses EKG volt a lényeges. Jelentem, teljesen egészséges vagyok kardiológiailag. Papírom van róla :) Orvosi engedéllyel folytathatom a felkészülést a nagy megmérettetésre.

Egy szobabicikli szerűséget kellett tekernem. Nagy lelkesedéssel láttam neki a feladatnak, jelentős vezeték kötegekkel teleaggatva. Egy kijelzőn az 50-es mágikus értéket kellett tartanom. Ez eleinte elég könnyű feladatnak tűnt de hosszas percek után a bicikli pedáljainak az ellenállása fokozatosan nőtt. A végén már olyan volt, mintha egy meredek hegyre tekernék fel. Itt azért rákérdeztem, hogy mennyi van még hátra ebből? Ekkor mondták, hogy ennyi bőven elég, nyugodtan befejezhetem. Itt azért már folyt rólam a víz... De túl vagyok rajta és minden rendben van. Makk egészséges vagyok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celamaraton.blog.hu/api/trackback/id/tr925331401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása