Cél a maraton

"Ha csak futni akarsz, fuss egy mérföldet. De ha egy másik világot akarsz megismerni, fuss egy maratont.” (Emil Zatopek, olimpiai bajnok hosszútávfutó) 2012 őszén elhatároztam hogy lefutom a 2013 októberi SPAR maratont. A blogomban dokumentálom az edzéstervem futásait, valamint a hosszú felkészülés testi/lelki vívódása it.

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2013.05.25

2013.05.26. 21:33 joebacsi

2013.05.25    12.5 km Fótifuti terepverseny


http://connect.garmin.com:80/activity/embed/317621270

Ezen a hétvégén a hivatalos edzésterv szerint 15 + 10 kilométer lett volna a penzum. Kissé máshogy alakult.

A 15 kilométeres nyugis futást kiváltottam szombaton egy terepversennyel. Nagyon jó pálya volt, elég intenzív emelkedőkkel és gyors lejtőkkel. Gyakran köves, sziklás volt az egy ember szélességű erdei ösvény. Elég rizikós volt lefelé száguldani kidőlt faágak és szikladarabok között, de nagyon izgalmas volt. Élveztem a lejtős részeket. Voltak olyan részek, amikor gazos szántóföldeken kellett átvágtatni. Szerintem, a verseny nagyon jó iramban  sikerült, ilyen tempóra nem is számítottam a múltkori dunakeszi nagyhalálom után.

Távolság: 12,57 km
Idő: 1:07:41
Átl. tempó: 5:23 p/km
Magasságnövekedés: 218 m

A vasárnapi futás jelentem, elmaradt. Az első futásom amit nem abszolváltam. Vasárnap reggelre a talpamtól a hátamig izomlázam lett, pedig azt hittem nekem már nem lehet. Nem akartam erőltetni a futást. Nem ér meg ez a lassú 10 km annyit a kemény terepverseny után, hogy a jövő héten sérülés miatt ne tudjak futni. Nem is beszélve a pénteki PB 5 km-ről. Az is csapolta az energiáimat rendesen.

Így teljes erőmmel végre a fiammal és a párommal tudtam tölteni ezt a szép napot. Egy emlékekkel teli mosolygós gyermeknapot éltünk meg. Az ilyen napok bármilyen maratonnál fontosabbak.

P5260126_forgatva.jpg

Tűzoltó autót vezetünk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celamaraton.blog.hu/api/trackback/id/tr475319317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása