Cél a maraton

"Ha csak futni akarsz, fuss egy mérföldet. De ha egy másik világot akarsz megismerni, fuss egy maratont.” (Emil Zatopek, olimpiai bajnok hosszútávfutó) 2012 őszén elhatároztam hogy lefutom a 2013 októberi SPAR maratont. A blogomban dokumentálom az edzéstervem futásait, valamint a hosszú felkészülés testi/lelki vívódása it.

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2012.04.28

2013.04.28. 21:38 joebacsi

2012.04.28    20 km


http://www.adidas.com/com/micoach/Web/WorkoutDetails.aspx?WID=742e23c6-98ae-4df0-aaef-24b4fcc5e141

Múlt hét vasárnap félmaraton, hét közben sok futás. Bevallom őszintén elfáradtam az utóbbi napokban és a hátam közepére kívántam a mai 20 km futást (még ha könnyű tempóban is kéri az edzésterv). Korán reggel nekiindultam, hogy elkerüljem a meleget. A szokásos kerékpár utas gödi útvonalamat választottam, majd befejezés képen pár tókört terveztem. Úgy 15 kilométerig minden ment gond nélkül, de a végére nagyon elfáradtam. Sok volt ez a hét (a három hetes edzés periódusban ez harmadik hét, ilyenkor a legtöbb a terhelés), örülök az elkövetkezendő pihentető napoknak. A futás végén már az tartotta bennem a lelket, hogy legközelebb csak szerdán kell mennem edzeni. Addig nem akarok futásról hallani. Azóta ez persze elmúlt, de tényleg rám fér most pár nap pihenő.

Futó pályafutásom kezdete óta először megfájdult a bokám, remélem gyorsan helyre jön. Ahhoz képest hogy mennyit edzettem a héten szerintem egész jól megúsztam sérülés nélkül. A pihenő hetemtől (35 km) csodákat várok, remélem lesz most elég ideje a szervezetemnek a teljes regenerációhoz.

Szerdán (Május 1.) egy terep versenyen indulok Dunakeszin. 8 km, tökéletesen passzol az edzés tervemhez. Jó lesz végre földutakon, fűben futni - már csak a térd regeneráció miatt is.

Ma bűnbe estem :) Vettem egy zacskó chipset és egy literes kólát. Mert megérdemlem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celamaraton.blog.hu/api/trackback/id/tr545251677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása